Forbrugerhenvendelser vedrørende reklamationer

 

Vi sætter stor pris på at høre fra dig, hvis du finder en en vare med fejl. For at kunne yde den bedste og hurtigste reklamationsbehandling, bedes du venligst oplyse en fyldestgørende beskrivelse af det, du vil reklamere over og vedhæfte et eller flere beskrivende billeder. 

Bemærk! Dagrofa modtager kun reklamationer vedrørende varer, som er produceret for Dagrofa Logistik a/s og Supergros a/s. Hvis din reklamation drejer sig om en mærkevare, bedes du henvende dig direkte til mærkevareproducenten.

For at vi kan behandle sagen bedst muligt, skal du gemme produktet og emballagen, indtil vi har alle nødvendige oplysninger. Hvis det ikke er muligt at gemme produktet, anbefales det at tage billeder af produktet samt emballagen.

Du kan oprette en reklamation ved at udfylde nedenstående formular og afslutte ved at trykke “send”. Alle felter med * skal udfyldes.

  • MM skråstreg DD skråstreg ÅÅÅÅ
  • DD bindestreg MM bindestreg ÅÅÅÅ
  • DD bindestreg MM bindestreg ÅÅÅÅ
  • Slip fil her eller
    Accepterede filtyper: png, jpg, gif, pdf, doc, docx, Maks. filstørrelse: 10 MB, Maks. antal filer: 5.
    • Dine kontaktoplysninger:

    • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

    Dagrofa kan også kontaktes på mail: kvalitet@dagrofa.dk

    Adresse til Dagrofa:
    Kærup Industrivej 12
    4100 Ringsted
    Mærket “kvalitetsafdelingen”